FSC Certified - czym jest?

Etykiety to niepozorne nośniki reklamowe, które, odpowiednio zaprojektowane, zachęcają do zakupu artykułu. Dzieli się je na promocyjne i produktowe. Pierwsze z nich są umieszczane nie tylko na wyrobach sprzedawanych w sklepach, ale też na materiałach reklamowych. Natomiast drugie stosuje się wyłącznie w przypadku certyfikowanych produktów. Przyjmują one formę zawieszek lub naklejek, a składają się na nie etykiety FSC. Umieszcza się je z reguły na ekologicznych artykułach, których produkcja nie odbywa się kosztem zwierząt lub przyrody. FSC certifiedto obszerne zagadnienie, o którym można dowiedzieć się więcej na stronie ibcs.pl. Firma, która ją prowadzi, wdraża nowoczesne rozwiązania dla przedsiębiorców mających różne potrzeby.
Przeczytaj również: Rury do sprężonego powietrza
Jej przedstawiciele tłumaczą, co należy zrobić, by móc umieszczać podobne etykiety na swoich wyrobach. Podstawą jest posiadanie odpowiednich certyfikatów związanych z łańcuchem pochodzenia produktu. Stanowią one gwarancję, że używane materiały pochodzą ze sprawdzonych i kontrolowanych źródeł, a firmie nie są obce działania proekologiczne. Pracownicy wyjaśniają także, że sprzedawcy nieposiadający takich certyfikatów w systemie mogą składać wnioski o prawo do używania logotypu FSC. Etykiety tego typu są umieszczane nie tylko na produktach, ale też stronach internetowych oraz materiałach marketingowych.
Przeczytaj również: Naprawa zasilaczy - TRAK
Przeczytaj również: Zastosowanie murów oporowych